. . . ? ? ? ? ?

Het thema van deze week is weer cryptisch omschreven. Zullen we op de clubavond foto’s van schaapjes bespreken? Haha. Ongetwijfeld zullen er een paar schapenfoto’s getoond worden, maar over het algemeen weten onze leden met een thema als dit wel raad en zullen we vooral veel foto’s zien die de creativiteit van de Klikfotografen aantonen. Het gezegde zal dus zeer fraai op de getoonde foto’s uitgebeeld worden en we zijn we weer heel benieuwd naar alle mooie foto’s die op de clubavond besproken zullen worden.

Bent u geen lid, maar wilt u eens een kijkje komen nemen op één van onze clubavonden? U bent van harte welkom in onze studio, die te vinden is in: Gebouw Delfstede, Phoenixstraat 66 (kamer 25), te Delft.

Geef van tevoren even berichtje aan Bart Norbart, telefonisch bereikbaar op nummer 015 213 78 11 of, nog gemakkelijker, maak gebruik van ons contactformulier.

Graag tot ziens!