Een periodiek terugkerend thema….

De Delftse spoorzone verheugt zich sinds 2009 in de niet aflatende belangstelling van veel fotografen. Iedere Delftenaar of Delftse wil wel een paar foto’s van de transformatie van dit gebied hebben. Vooral de omgeving Phoenixstraat krijgt veel aandacht, maar het gebied is groter. De Klik-fotografen maken daarom foto’s van het gehele gebied. Elders op onze website vindt u een overzicht van foto’s over dit thema. Met het mooie weer in het vooruitzicht trekken de Klik-leden er woensdag 21 juni op uit om gezamenlijk foto’s van het project te maken.

Bent u geen lid, maar wilt u eens een kijkje komen nemen op een van onze clubavonden? Dat kan natuurlijk. U bent van harte welkom in onze studio die te vinden is in: Gebouw Delfstede, Phoenixtraat 55 (kamer 25) te Delft.

Stuur vantevoren even een berichtje aan Bart Norbart, telefonisch bereikbaar op nummer 015 213 78 11 of, nog gemakkelijker, maak gebruik van ons contactformulier.