. . . “Uitbarsting? Hallo, Klik is een fotoclub hoor!”

Misschien een thema dat de Klikfotografen voor een moeilijke opdracht plaatst. Hoewel, wanneer we de foto’s zien die zij maken wanneer er een thema met een cryptische omschrijving aan de orde komt is er geen twijfel mogelijk en zullen er op de clubavond van 8 maart weer prachtige foto’s getoond worden, die laten zien dat onze leden daar op creatieve wijze mee omgaan.

Ben je geen lid, maar wil je eens een kijkje komen nemen op één van onze clubavonden? Je bent van harte welkom in onze studio, die te vinden is in: Gebouw Delfstede, Phoenixstraat 66 (kamer 25), te Delft.