Komende week laat het programma van Klik geen thema zien. Jammer? Nee hoor. Creativiteit staat bij Klik hoog in het vaandel, dus is de clubavond van woensdag 9/11 gevuld met vrije onderwerpen. En het kan bijna niet anders, praten we dan ook over het thema van volgende week, als we op onze clubavond van woensdag 16/11 zelfportretten (uhhh!!) 😉 laten zien.

Ben je geen lid, maar wil je eens een kijkje komen nemen op één van onze clubavonden? Je bent van harte welkom in onze studio, die te vinden is in: Gebouw Delfstede, Phoenixstraat 66 (kamer 25), te Delft.
Geef vantevoren even berichtje aan Bart Norbart, telefonisch bereikbaar op nummer 015 213 78 11 of, nog gemakkelijker, maak gebruik van ons contactformulier.