Fotoclub Klik is een vereniging van enthousiaste hobbyfotografen en telt ongeveer 45 leden. Vanaf de oprichting in 1976 is “KLIK” te vinden in gebouw “Delftstede” aan de Phoenixstraat 66 te Delft. KLIK stimuleert de leden om actief met fotografie bezig te zijn.

De club biedt de leden allerlei mogelijkheden zoals:

• fotobesprekingen;
  • zelf fotorolletjes te ontwikkelen en foto’s af te drukken in onze doka’s;
  • gebruik te maken van onze fotostudio;
  • foto’s te exposeren in onze clubruimte en
  • gezellig praten over foto’s, fotografie en alles eromheen.

djenneDe vaste KLIK avond is op woensdag. Wil je lid worden of een keer vrijblijvend langskomen, neem dan contact op met Bart Norbart, telefoon 015-2137811 of stuur een e-mail naar info@fotoclubklik.nl.

De leden van KLIK fotograferen zowel analoog als digitaal.

In de studio kunnen de leden zelf foto’s maken. De twee volledig uitgeruste doka’s bieden uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen en afdrukken van foto’s.

Veel leden beheersen de basis van het zwart-wit afdrukken. Heb je die kennis niet, dan kunnen leden die de techniek wel beheersen, je verder wegwijs maken. De doka’s en de studio zijn opengesteld voor leden van KLIK, tijdens de openingstijden van  Gebouw Delftstede, het pand waarin de fotoclub is gehuisvest

Voor het tonen van foto’s beschikt KLIK over een beamer. Digitale nabewerking is een veel besproken onderwerp op de clubavonden. Workshops maken regelmatig deel uit van de clubavonden.

Fotoclub KLIK is ingeschreven in de Kamer van Koophandel onder nummer: 40398120.

Het bestuur van Klik bestaat uit:
Bart Norbart, voorzitter
Nanja Dassen, secretaris