Fotoclub KLIK te Delft biedt een cursus digitale fotografie aan. Deze is bedoeld voor mensen die hun camera in de M stand willen leren bedienen. We behandelen de belichtingsdriehoek diafragma, sluitertijd en ISO. U ervaart wat witbalans doet, de invloed van verschillende diafragma’s, compositie en perspectief. Er wordt in RAW gefotografeerd.

Verder wordt er speciale aandacht gegeven aan de thema’s avondfotografie en portretfotografie. In onze studio leert u m.b.v. studio- en reportageflitsers het model zo mooi mogelijk te belichten en bespreken we samen de resultaten en tips van gevorderden in de praktijk.

Een vlucht Smienten

Indeling van de cursus

Avond 1 theorie en uitleg opdracht
Avond 2 theorie
Avond 3 studio portretfotografie
Avond 4 bespreken van portretten, theorie
Avond 5 avondfotografie Delft
Avond 6 bespreken Avondfotografie en Opdracht

Kosten en aanmelden?
De kosten die aan de cursus verbonden zijn bedragen € 90,=, te voldoen op de eerste cursusavond. U kunt zich aanmelden bij Bart Norbart, telefoon 015-2137811 of stuur een e-mail naar info@fotoclubklik.nl.

Door uzelf aan te melden gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden.

Waar?
Fotoclub Klik, Phoenixtraat 66 (gebouw Delfstede kamer 25 begane grond) in Delft.

Het gehele centrum van Delft is betaald parkeren. Parkeergarage aan de Phoenixstraat 29 of de Prinsenhofgarage is een optie.
Tip: Tram 1 stopt bijna voor de deur, halte Prinsenhof. Vandaar is het een klein stukje lopen.

NB: breng iedere keer uw camera mee!