Op deze bladzijde worden de foto’s geplaatst die in de geldende maand in aanmerking kwamen voor de titel “Foto van de maand”. De winnende foto’s krijgen een plaats aan onze “wall of fame”. De maker van de foto verwerft “eeuwige roem” als beloning 😉 . Gewaardeerde maar niet winnende foto’s krijgen een plaats in het archief.
Klik op een kleine foto voor een vergroting. Klik hier voor de spelregels. Vragen kunt u hier kwijt.

Het is niet meer mogelijk vanaf de website te stemmen op de aangeboden foto’s. De beoordelingen vinden alleen plaats tijdens onze clubavonden.

DSC_5809-bewerkt.jpg
Maart 2018
GRE_8585.jpg
Maart 2018

Spelregels

Alleen door de clubleden zelfgemaakte foto’s mogen meedingen naar de titel “Foto van de maand”. Wanneer elders op internet dezelfde foto gevonden wordt en het clublid niet kan aantonen dat de foto door hem/haar is gemaakt, dan wordt die foto van deelname uitgesloten. Bij herhaling, of als meerdere foto’s niet aantoonbaar door het clublid zelf zijn gemaakt, worden alle foto’s die in een maand door het clublid zijn ingebracht van deelname uitgesloten.

Alleen Klik-leden kunnen met hun foto’s aan de verkiezing deelnemen. Iedereen kan een reactie bij een foto geven.

Een motivatie kan achteraf alleen door de beheerder van de website worden gewijzigd. Reacties worden pas na goedkeuring op de website zichtbaar. Indien daar aanleiding toe is wordt een reactie geweigerd of door de moderator geredigeerd.