…..een uitgemaakte zaak, of juist niet.

Jonge vogels die op het punt staan het nest te verlaten (of eieren die juist nog uit dienen te komen). Op het punt staan om de deur uit te gaan. Of bloemen in de knop. Allemaal mogelijke onderwerpen die in aanmerking komen voor het thema van deze week: ze zijn er nog niet uit. Maar wellicht hebben onze leden nog veel creatievere opvattingen van dit thema. Op woensdag 23 augustus bekijken en bespreken we de foto’s die onze leden met dit thema in het achterhoofd hebben gemaakt en uitgeselecteerd.