Van het een komt het ander…..

Je drukt op de lichtknop, en het licht springt aan. Je gaat bij de bushalte staan en (op den duur) rijdt de bus voor om in te kunnen stappen. Of het onvermijdelijke gevolg van met het openbaar vervoer reizen is voor jou juist gegarandeerd te laat op je plek van bestemming aankomen…. Het thema “Onvermijdelijk gevolg” leent zich weer voor een keur aan verschillende onderwerpen en opvattingen. Op woensdagavond 6 september laten de leden aan elkaar hun foto’s zien die zij in het kader van dit thema gemaakt en geselecteerd hebben.