. . . uhhhh???”

Meestal is geen thema voor onze leden te dol. Alleen, of ze hiermee uit de voeten kunnen? Natuurlijk hebben zij alle vrijheid om er invulling aan te geven op de manier die hen het beste ligt en waaraan zij het meeste plezier beleven.
Dat is nu het mooie van onze fotoclub, steeds plezier in het fotograferen hebben is het belangrijkste thema dat het gehele clubjaar geldig is. De cryptische omschrijvingen van de thema’s prikkelen de creativiteit en het is steeds weer verrassend te zien waar dat toe leidt.