. . . Rommel, wat is dat?

31 januari is de laatste clubavond van deze maand. Het thema rommel wordt dan afgesloten met de verkiezing van de foto van de maand. Met andere woorden: “De beste ‘rommel’ komt bovendrijven en krijgt een plaats in onze eregallerij.”

Op de clubavond van 24 januari gaan we de rommel fysiek te lijf. Onder de deskundige begeleiding van ons lid Sander van der Wel, verwijderen we stofjes, pluizen en andere viezigheidjes van de sensor in onze camera’s.

Na Sinterklaas, Kerstmis, de oliebollen en champagne van oud en nieuw eindelijk weer serieus fotograferen. Het thema van januari is “Rommel”. Maar wat is rommel. Onze leden zullen dat deze maand grafisch aan elkaar en u duidelijk maken. Op de pagina Foto van de maand staan de winnaars van de vorige maanden en twee kanshebbers voor deze maand.