Vogels

Woensdag 28/2 is het zover en kiezen we tijdens de wekelijkse clubavond de “Foto van de maand.” Hiermee sluiten we het maandthema “Vogels” af en gaan ons op het nieuwe thema van maart richten. Op deze pagina leest u daar de komende weken meer over.

Update. 21/2 is er weer een doe-avond bij Klik en gaan we stillevens maken en fotograferen. Op de laatste clubavond van februari (28/2) kiezen we de foto van de maand uit het thema “Vogels”.

Update 14/2. Jawel, vogels zijn het thema van februari maar tussendoor doen we ook nog wel iets anders.

Na het succesvolle thema “Rommel” van januari zijn nu onze gevleugelde vrienden aan de beurt. Met het thema “Vogels” kunnen we vast een grote hoeveelheid mooie foto’s van gewone, bijzondere en wellicht ook vreemde vogels tegemoet zien. Op de clubavond van 7/2 zal blijken wat de eerste oogst oplevert. Daarna zullen de foto’s die op die clubavond besproken zijn op de website geplaatst worden. Alleen onze leden kunnen dan weer hun waardering voor de foto(‘s) bij de betreffende foto(‘s) geven.