. . . garantie voor een interessante clubavond.”

Misschien borduren we voort op eerder aan de orde geweest zijnde thema’s of waren dat bronnen voor inspiratie en beleven we weer een Klikclubavond die bol staat van originele presentaties. Op Klikclubavonden zonder thema is dat in ieder geval geen zeldzaamheid. Alle leden worden dus weer uitgedaagd een bijdrage te leveren. Digitaal, print, of oeps, iemand toch stiekem een lezing voorbereid? Het is allemaal welkom.

Bent u geen lid, maar wilt u eens een kijkje komen nemen op één van onze clubavonden? U bent van harte welkom in onze studio, die te vinden is in: Gebouw Delfstede, Phoenixstraat 66 (kamer 25), te Delft.

Geef van tevoren even berichtje aan Bart Norbart, telefonisch bereikbaar op nummer 015 213 78 11 of, nog gemakkelijker, maak gebruik van ons contactformulier.

Graag tot ziens!