Obductietafel Sachsenhausen

Na een geslaagde nieuwjaarsborrel met grote opkomst, is het tijd om aandacht te besteden aan het thema van maand januari. Gekozen is voor “enge plaatsen” en een ieder mag zelf kijken hoe hij/zij dit invult. Is het bij de tandarts, in een concentratiekamp of op het kerkhof. Of is het dat ene donkere steegje in Delft?

Laat uw fantasie de vrije loop. We zijn benieuwd maar uw foto’s. Op zaterdag 19 januari gaan we met dit thema aan de slag als we samen in Delft gaan fotograferen o.l.v. 1 van de clubleden die alle enge plaatsen in Delft weet te vinden.

LET OP! Voor het maandthema mag u maximaal 5 foto’s inleveren, waarvan minimaal 1 foto in januari 2019 gemaakt moet zijn!

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Woensdag 24 januari was er een doe-avond bij KLIK. Onder leiding van Sander van der Wel en Rick Lorsheijd werd er geoefend met de reportageflitser. Hieronder her verslag wat Rick van de avond maakte:

” En wederom een enerverende doe-avond in de KLIK studio. Thema: de reportageflitser.
In een swingende powerpointpresentatie kwamen we werkelijk alles te weten over het eerste en tweede gordijn, de magie van het richtgetal, lichtvormers die zo uit de Pabo catalogus lijken te komen en het belang van omgevingslicht. Mede door de geavanceerde TCP/IP techniek werden de ter plekke geschoten platen in een oogwenk op het grote scherm vertoond hetwelk vele oehs en aahs en blijken van goed- en afkeuring teweeg brachten.

Ondertussen werden afgunstige blikken geworpen op de laatst verworven technische hoogstandjes uit de foto industrie. Na de wervelende presentatie van Sander, waarvoor hulde, werd tot aan sluitingstijd de nieuw verworven kennis in de praktijk gebracht.”